Re: jakim programem pliki *.vqf?

Autor: TeleSfor (telesfor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 23:09:05 MET DST

Szczurek napisal:

> Zainstaluj sobie po prostu nowego Winampa.
> On ma juz wbudowany plug-in do odtwarzania plikow VQF.

No ma, (ja mam osobnego dll'a w v2.61) ale znacznie wiecej CPU chyba
zzera nic TwinVQ Player.
A jak odpale cos z visualization to zbyt plynnie to nie chodzi nawet
320x240x16bit (AMD k6-III 550 mhz).
BTW moze mnie ktos oswieci dlaczego czemu czym nowszy winamp to wiecej
CPU zzera? Bo (chyba) algorytm dekompresora jest taki sam (?). Na moim
kompie tego tak nie widac, ale na starym 166mmx pieknie to widac w CPU
usage (monitor systemu).

Pozdrawiam

--
Marcin (vel TeleSfor) http://www.telesfor.prv.pl
tel: 604-05-77-75 Politechnika Slaska w Gliwicach