Re: Drukarka: Laser czy atrament?

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 22:15:36 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> Przesadzasz trochę. Używam HP690C pod Windows NT 4.0 na sterownikach do
> HP DeskJet 660C firmowanych przez MS i bardzo ładnie i szybko drukują.
> Jak mam wyjątkowo do wydrukowania coś w Photo, to używam oryginalnych
> sterowników HP, które co prawda do normalnej codziennej pracy się nie
> nadają (straszne ilości błędów...), ale do jednej kartki ze zdjęciem --
> -- bez problemów.

Uważam, że obaj przesadzacie: ja używam nowych sterowników HPeka (tych
ver.11 do Ntka - są już od ponad roku) i wydruk działa mi nawet lepiej niż w
Win95 (jeżeli jednak mówisz o starych DRV 9.2forNT to sie z tobą zgadzam: te
sterowniki do niczego się nie nadają...)
Może przedmówca powie, co ci nie działa w serownikach HPka???

P.S.(coś się temat robi na os.winnt, a nie win95...)

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|