Re: DirectX i W2K

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 17:23:36 MET DST

> To bardzo dobrze, ale jak to sprawdzić, jak dobrać się do ustawień DX?
> Sądziłem, że odpowiedni skrót jest w Program files ale nie znalazłem.

w Start\Uruchom napisz DXDIAG.EXE - i tam bedziesz mial informacje na temat
wszystkich plikow z pakietu DirectX - jest to mozliwe, ze paru nie masz - on
Ci powie ktorych - wtedy po prostu z plytki win2000 dograj je recznie

jesli to nie pomoze - coz ... poczekaj na DX8

powodzenia

pozdrawiam
mailto:marcyn_at_post.com
http://www.marcyn.prv.pl