Odp: DirectX i W2K

Autor: Artur Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 14:15:59 MET DST

> racja myliles sie - ona jest JUZ W SYSTEMIE

To bardzo dobrze, ale jak to sprawdzić, jak dobrać się do ustawień DX?
Sądziłem, że odpowiedni skrót jest w Program files ale nie znalazłem.
Problem jest następujący: chciałem włączyć jakiś programik korzystający z
D3D i napisał mi,
że nie może znaleźć DX.
Inny problem: nie mogę uruchomić update'u do DX "odx7w2k_update.
Wyrzuca mi jakiś komunikat, w tej chwili nie pamiętam, muszę sprawdzić.

Zapomniałem dodać, że zainstalowałem Windows 2000 Pro PL , z subskrypcji
MSDN.
Nie wiem czy przypadkiem nie jest to jakaś okrojona wersja.
Jeżeli nie, to jak przeinstalować DX?

Pozdrawiam wszystkich
    Artek