Re: Walkowane pewnie wiele razy

Autor: Marcin Ozdzinski (mozdzins_at_otosf.com.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 13:41:55 MET DST

Artur Misewicz wrote:

> Jezu poradzcie.Jak jest najoptymalniejsza plyta do Kopera
> 733/133/128/1.65-SL45Z.-FCPGA
> Po nieciekawych doswiadczeniach z plyta z chipsetem VIA133 gdzie mimo
> zapewnien producenta system walil bledy zaczalem czytac co najlepiej wybrac
> i wtedy dopiero zacza sie bol .Jedni mowia najlepiej BX bo stabilnie a
> wiekszosc ma szyne 133 inni znowu Via jeszcze inni Intel 820.Jezu ma ktos
> ten procek zainstalowany na rozsadnej plycie.?Kupowac Soket 370 czy z
> przejsciowka na Slot1.

Cos na i815 na przyklad Abit SE6 , Asus CUSL2 lub A-Open. Lepiej z wersja
chipsetu ICH2.Abita kupilem last week przy Stodole za 690 PLN.Chodzi
optymalnie
na szynie133 a mozna przetaktowac nawet do 153 ,a Asusa do 180 Mhz !!! Jesli
pentiak wytrzyma ;)Ja w kazdym razie z Abita jestem zadowolony, choc mam
Celerona 633 podkreconego do 790.