Re: Walkowane pewnie wiele razy

Autor: Marcin Ozdzinski (mozdzins_at_otosf.com.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 13:49:54 MET DST

Marcin Ozdzinski wrote:

> Cos na i815 na przyklad Abit SE6 , Asus CUSL2 lub A-Open. Lepiej z wersja
> chipsetu ICH2.Abita kupilem last week przy Stodole za 690 PLN.Chodzi
> optymalnie
> na szynie133 a mozna przetaktowac nawet do 153 ,a Asusa do 180 Mhz !!! Jesli
> pentiak wytrzyma ;)Ja w kazdym razie z Abita jestem zadowolony, choc mam
> Celerona 633 podkreconego do 790.

Aha i koniecznie sciagnij najnowszy Chipset Information Setup bo przy instalacji

Wind nie znajdzie kilku urzadzen w tym USB.Bios takze lepiej wrzuc do wersji SW.

Jesli chcesz korzystac z wbudowanej grafiki to sciagnij tez intelowskie
sterowniki
(najnowsze) bo te dostarczane przez Abita chodza sporo wolniej.