Re: Jak instalowac MS OFFICE 2ooo na W95???

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 20:01:44 MET DST

 Mhm... NTG jakoweś... No dobra.

On Tue, 19 Sep 2000, BabaRyba wrote:
[...]
>+ tak wiec office 2000 buntuje sie bo w 95 nie umie rozpakowac cab. - chyba o
>+ to chodzi???

 Proponuję zwrócić uwagę na:
http://officeupdate.microsoft.com/poland/2000/downloadDetails/O2kSR1DDL.htm
 tekst:
+++++++++++++++++++++++++
Przed zainstalowaniem aktualizacji SR-1a zaleca się instalację najnowszej
wersji programu Windows Installer. Użytkownicy systemu Windows 2000 nie
potrzebują aktualizacji programu Windows Installer. Użytkownicy systemów
Windows 98 i Windows 95 mogą pobrać program Windows Installer 1.1 dla
Windows 98 i Windows 95 ,

 Choć uwaga dotyczy update, może mieć zastosowanie...

>+ moze ktos ma jakies pomysly - bo jestem taki wyciety ze nic mi nie
>+ przychodzi do glowy - pozdrawiam
>+ Artur, Rzezawa

 Gotfryd

--