Jak instalowac MS OFFICE 2ooo na W95???

Autor: BabaRyba (wlasti_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 23:24:11 MET DST

Witam
mam wzmiankowany problem - czy daje sie instalowac
MS office na windozie 95???
Wazne jest wlasnie ten w 95 bo nie moge przeinstalwac na w98 ani millenium
bo to wszystko ma siedziec na IBM ThinkPadzie 760
ten notbook dostalem z hameryki od dobrego woojka
niestety nie ma instalacyjnych dyskow -
dlatego nie chce nic mieszac w systemie do jest kilka dedykowanych programow
do IBMa (ustawienia wewnwtrznych podzespolow, baterii, oszczednosci) a z
doswiadczenia wiem ze za zadne chiny nie da sie zrobic dobrej pelnej
imigracji tych utylitow... - przerabialem to na sony vaio - naprawde wielkie
cierpienia....

tak wiec office 2000 buntuje sie bo w 95 nie umie rozpakowac cab. - chyba o
to chodzi???
moze ktos ma jakies pomysly - bo jestem taki wyciety ze nic mi nie
przychodzi do glowy - pozdrawiam
Artur, Rzezawa