Re: Dźwięk stereo przez karte TV a kablówka !!!

Autor: PAVEU (paveuj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 13:10:48 MET DST

Użytkownik zasadka <zasada_at_phys.uni.torun.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8q9s0t$5ul$1_at_flis.man.torun.pl...
> Czesc
> Zepsul mi sie telewizor. Na nowy mnie nie stac bo chcialbym juz kupic
> stereofoniczny. Chce kupic karte TV do mojego kompa. Sygnal TV bede mial z
> kablowki. Czy dzwiek bedzie stereo? Jaka karte TV byscie polecili? Czy w
> kablowce jest jakis specjalny sposob kodowania fonii, ktory jedne tunery TV
> "rozumieja" a inne nie?
> Prosze o porade.

Z tego co się orientuję kablówki nie nadają w stereo ale musisz to na pewno sprawdzić czy twoja
kablówka ma sygnał stereo.
Jeżeli chodzi o kartę TV to proponuje TV AVER PHONE VCR BOX STEREO w cenie około 335 złotych netto.
O kodowaniu fonii w kablówce nic nie wiem.

--
PAVEU
Paveuj_at_poczta.onet.pl