Dźwięk stereo przez karte TV a kablówka !!!

Autor: zasadka (zasada_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 10:20:31 MET DST

Czesc
Zepsul mi sie telewizor. Na nowy mnie nie stac bo chcialbym juz kupic
stereofoniczny. Chce kupic karte TV do mojego kompa. Sygnal TV bede mial z
kablowki. Czy dzwiek bedzie stereo? Jaka karte TV byscie polecili? Czy w
kablowce jest jakis specjalny sposob kodowania fonii, ktory jedne tunery TV
"rozumieja" a inne nie?
Prosze o porade.

Pozdrawiam
Tomek