Re: Odblokowanie biosu notebooka

Autor: Maciek (mmoryc_at_ideanord.com.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 13:27:00 MET DST

Takowe programiki nic nie pomoga w przypadku gdy ktos zapomnial hasla do
biosu poniewaz nie da rady uruchomic takiego programiku.Najskuteczniejsza
metoda w tym przypadku jest zlokalizowanie baterii podtrzymujacej ustawienia
biosu a nastepnie odlaczenie wszelkich zrodel zasilania (zasilacz oraz
akumulator) i jesli to mozliwe wyjecie na pare minut w/w baterii od biosu
jesli jest ona dolaczona na stale w takim przypadku nalezy zewrzec jej
wyprowadzenia na kilka minut(pamietajac o odlaczeniu wszelkich zrodel
zasilania) Po takiej operacji bios napewno zgubi haslo.

Maciek
Użytkownik jerzyn <slajerzyn_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39c74115_at_news.vogel.pl...