Hałasowanie CD-ROMu

Autor: Marcin Grenda (grenda_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 23:50:49 MET DST

Z pewnością nie tylko mnie denerwuje fakt, że wszystkie nowe napędy CD-ROM
(większe lub równe X32) wywtarzają dosyć duży hałas podczas odczytu płyt CD.
Zastanawiam się nad tym czy to jest normalne, czy producenci tych urządzeń
są chorzy? Przetestowałem już kilka nowych cdromów różnych firm i żaden nie
działa tak dobrze jak mój pierwszy napęd CD-ROM X4 tj. cichutko. Nie
interesuje mnie szybkość, w końcu jak ktoś słucha CD-Audio to wystarczy
przecież X1, a ja mam X48. Najwidoczniej już wszyscy ogłuchli i nie
dostrzegają różnicy !

A może spotkał się ktoś w was z jakimś softem do zwalniania pracy CD-ROMów?

Pozdrawiam,
Marcin