Re: Hałasowanie CD-ROMu

Autor: Chemical (chemical_at_szczecin.multinet.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 00:01:53 MET DST

Marcin Grenda napisał(a):

> Z pewnością nie tylko mnie denerwuje fakt, że wszystkie nowe napędy CD-ROM
> (większe lub równe X32) wywtarzają dosyć duży hałas podczas odczytu płyt CD.
> Zastanawiam się nad tym czy to jest normalne, czy producenci tych urządzeń
> są chorzy? Przetestowałem już kilka nowych cdromów różnych firm i żaden nie
> działa tak dobrze jak mój pierwszy napęd CD-ROM X4 tj. cichutko. Nie
> interesuje mnie szybkość, w końcu jak ktoś słucha CD-Audio to wystarczy
> przecież X1, a ja mam X48. Najwidoczniej już wszyscy ogłuchli i nie
> dostrzegają różnicy !

Zaraz, a czy któryś z tych chorych producentów był u ciebie w domu i
wciskał ci najszybszy model swojego CDROMu? Przecież to ty go chyba
kupiłeś, to dlaczego nie wybrałeś czegoś wolniejszego? Widziałeś
obracającą się płytkę przy odczycie 40x i 4x? Ja się dziwie że w
tym pierwszym przypadku wyrzuca mi jeszcze płytkę w jednym kawałku, a
ty się dziwisz że głośno chodzi. Musi być jakiś kompromis, albo szybki
i głośny albo cichy i wolny, a tutaj wybierasz sam. Tym bardziej że
starsze CDROMy są siłą rzeczy tańsze.

Chemical

--
Strona Leona: