Re: Trojan - Napster skanuje dyski pecetow i udostepnia je dla osob trzecich ?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 23:04:03 MET DST

"Jacek D." <koperacja_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:39C7CD45.233_at_poczta.onet.pl...
> Tym katalogiem moze byc caly dysk C:, D: itd.

No cóz... natura zawsze eliminuje glupców.

> Inny uzytkownik Napa wyszukuje cie w katalogu po nicku
> i uzywa tego katalogu jako ftp do downloadu plikow.

no i?

> Przegladarki uzywaja katalogu cookies do nadpisywania i odczytywania
> informacji.

no i?

> Napa uzywa katalogu music czy innego do sciagania / zapisywania plikow.
> Bylo nie bylo Napa jest forma Trojana.
> Ktos chce posluchac muzyki, a w miedzyczasie ktos inny
> sciaga pliki z jego dysku.
>
> Funkcja Trojana to ta druga opcja.
> Dostajesz krew od innych, ale sam swoja krew tez musisz oddac.

Alez Jacku - jesli boisz sie o haslo do swojej skrzynki pocztowej
to po prostu nie uzywaj Napstera - czy ktos Ci kaze?
Jesli ktos prowadzi korespondencje z NASA i CIA albo innym
systemem scisle tajnym i jednoczesnie bawi sie rzeczami jak
Napster to niestety musi sie liczyc z tym, ze beda klopoty.
Powiedz mi bracie, bo jasna cholere komu konto do mojej poczty?
Po jasna cholere komu moje konto do Windows?
Masz chyba jakas manie przesladowcza.