Re: Monitor MAG

Autor: Dwight (dwight_at_kki.net.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 11:03:57 MET DST

Czesc!

Pracuje na takim monitorze i bardzo sobie go chwale. Doskonaly obraz i
rozsadna cena. Wygodne pokretlo do plynnego ustawiania parametrow.
Na marginesie Flatronow nie polecam - jest to gorsza technologia od
Trinitrona.

Pozdrawiam

Dwight

Użytkownik david <david_t_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39c70c7b$1_at_news.vogel.pl...