Re: Monitor MAG

Autor: Andrzej Krasnowski (krasnowski_at_mpec.chelm.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 11:26:56 MET DST

Użytkownik "Dwight" <dwight_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Czesc!
>
> Pracuje na takim monitorze i bardzo sobie go chwale. Doskonaly obraz i
> rozsadna cena. Wygodne pokretlo do plynnego ustawiania parametrow.
> Na marginesie Flatronow nie polecam - jest to gorsza technologia od
> Trinitrona.
>
> Pozdrawiam
>
> Dwight

Stanowczo popieram przedmowce wlasnie przymiezam sie do kupna MAGa - jakosc
obrazu wrecz powalajaca, za ta cene (ok 1800) nie ma nic porownywalnego,
jestem wlasnie po testach tego monitora, mialem tez mozliwosc obejzenia
flatrona (kicha - ale nie ma sie co dziwic - to nie jest prawdziwy plaski
kineskop, a zwykly z soczewka)roznica jest olbzymia. Jeszcze raz goraco
polecam i pozdrawiam

Andrzej Krasnowski