wersje sb live'a

Autor: Piotr Gałuszkiewicz (pkg_at_poczta.fm)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 11:00:33 MET DST

Czesc

Czy ktos moze mi powiedziec, jakie sa wlasciwie wersje karty Sound Blaster
Live! dostepne na rynku,
bo ja juz zeswirowalem - praktycznie w kazdym sklepie ta karta sie inaczej
nazywa np:
1024
1024 Player
Value
Box
i milion jescze innych
Wiem ze jest "normalna" , platinum ( z panelem ) i taka w zestawie z
glosnikami, ale czy sa jeszcze jakies inne ?
Poza tym jaka jest DOKLADNIE roznica miedzy wersja OEM i pelna ? Czy w
wersji OEM nie ma tylko pudelka czy jescze czegos ?

Pozdrawiam, Piotrek