Re: firmware V90 z innego modemu - czy zadziała?

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 10:41:00 MET DST

"De Grejt Kornholio" <cornhole_at_darmo.alter.pl> wrote in message
> Pisałem już niedawno o moim problemie ze znalezieniem jakiegoś
nowego
> firmware V90 (w wersji powyżej V2.083-K56_DLP) dla modemu
Request 56k ISA na
> chipsecie Rockwella (RCVDL 56 ACFW/SP) ale ostatnio natknąłem
się na jakieś
> firmware do modemu Aztecha na identycznym chipsecie - proszę,
poradźcie, czy
> można bez obawy przeprogramować EPROM modemu tym właśnie
firmware?

mysle ze nic nie stoi na przeszkodzie sprawdzic. Skoro siedzi tam
Eprom a nie flash wiec musisz znalesc programator epromow i
kolege ktory pozyczy Ci na chwile eproma do ktorego wgrasz ten
bios, nastepnie podmieniasz kostki i testujesz. Jezeli nie dziala
to powrot ...

to ze modemy maja takie same chip'y to nie znaczy ze maja takie
same biosy (np karty graficzne)

Slawek