Płyta Pa-2005

Autor: Spike (xleszekx_at_nospam.viper.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 10:27:49 MET DST

Witam wszystkich.
Jest sobie płyta PA-2005 z chipsetem VIA Apollo 580VP i procesorem AMD-K6
166MHz.
Na płycie istniała możliwość ustawienia taktowania na 75MHz i mnożnika 3x.
Istaniała ponieważ jedna nóżka od zworki taktowania jest firmowo wyłamana i
pozostaje tylko 66MHz.
Mam w związku z tą płytą kilka pytań:
1. Czy macie jakiś sposób na dorobienie tej nóżki?
2. Jaki można kupić najszybszy procesor i w jakiej cenie aby pracował na tej
płycie (gniazdo Socket 7), czy też lepiej dać sobie spokój i wymienić
całość.
3. Jeśli bym kupił jakiś szybszy, za ile mogę pogonić tego K6.
4. A może nie warto zmieniać procesora tylko dołożyć RAM-u. W tej chwili mam
32MB.
5. Jakie są giełdowe ceny kości 72-pinowych SIMM-ów 16MB i 32MB?
Za wszystkie odpowiedzi z góry dzięki.

--
    Leszek "Spike" Kowalczuk
       xleszekx_at_viper.pl