firmware V90 z innego modemu - czy zadziała?

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 22:57:38 MET DST

Pisałem już niedawno o moim problemie ze znalezieniem jakiegoś nowego
firmware V90 (w wersji powyżej V2.083-K56_DLP) dla modemu Request 56k ISA na
chipsecie Rockwella (RCVDL 56 ACFW/SP) ale ostatnio natknąłem się na jakieś
firmware do modemu Aztecha na identycznym chipsecie - proszę, poradźcie, czy
można bez obawy przeprogramować EPROM modemu tym właśnie firmware?

Dzięki z góry za jakiekolwiek wskazówki