Re: Płyta Pa-2005

Autor: Bartosz Rafalski (bartek_at_finskog.com.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 14:21:49 MET DST

Spike wrote:

> Witam wszystkich.
> Jest sobie płyta PA-2005 z chipsetem VIA Apollo 580VP i procesorem AMD-K6
> 166MHz.
> Na płycie istniała możliwość ustawienia taktowania na 75MHz i mnożnika 3x.
> Istaniała ponieważ jedna nóżka od zworki taktowania jest firmowo wyłamana i
> pozostaje tylko 66MHz.
> Mam w związku z tą płytą kilka pytań:
> 1. Czy macie jakiś sposób na dorobienie tej nóżki?

dosc radykalne to klej przewodzacy ale niestety bedzie to raczej zmiana na stale

> 2. Jaki można kupić najszybszy procesor i w jakiej cenie aby pracował na tej
> płycie (gniazdo Socket 7), czy też lepiej dać sobie spokój i wymienić
> całość.

zalezy jakie plyta obsluguje czestotliwosci

> 3. Jeśli bym kupił jakiś szybszy, za ile mogę pogonić tego K6.

niewiele jakies 60-70 zl max

> 4. A może nie warto zmieniać procesora tylko dołożyć RAM-u. W tej chwili mam
> 32MB.

zalezy do czego uzywasz sprzetu ale generalnie dolozenie 32mb na pewno wplynie
na komfort pracy

> 5. Jakie są giełdowe ceny kości 72-pinowych SIMM-ów 16MB i 32MB?

16mb od 100 do 150 zl co do 32 to nie wiem
aha zalezy jeszcze czy edo czy fp (fp sa drozsze)

Harpoon