Re: Bezposrednie polaczenie kablowe

Autor: Dariusz Gocol (dgocol_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 10:08:18 MET DST

Wojciech Kaczmarczyk <vvojtek_at_polbox.com> wrote in message
> Chcę skonfigurowć W95 do pracy jako stacja robocza i połączyć
> do serwera przez port szeregowy i kabel typu null-modem.
Znalazlem .inf do General Null Modem, lub RAS Serial Cable na stronie
http://www.cisco.com/warp/public/471/103.html.
Nie wiem czy ci to pomoze pod NT, ale pod Win95/98 dziala.
Po jego wykorzystaniu udalo mi sie skonfigurowac na RAS dwa kompy: Win95 i
Win98, aby oba laczyly sie na TCP/IP
(W98 stawial serwer dial-upa).

> Z tego znalazłem w składnikach Windows 98 i 95 to jako modem
> "Bezpośrednie połączenie kablowe przez port szeregowy"
> Lecz to raczej nie jest to gzdyż modem ten nie jest widziany
> w panel sterowania/modemy lecz tylko w panel sterowania/system zakładka
> menedżer urządzeń / modem.
General Null Modem i RAS SC sa w modemach - trzeba nawet wykrecic numer
(dowolna sekwencja),
aby uzyskac polaczenie.
Pozdrowionka
Dariusz Gocol

BTW. Mialem prosty kabelek null modem - tylko 3-zyly, ale po przelaczeniu
kontroli transmisji na programowa, dzialal OK.