Re: Bezposrednie polaczenie kablowe

Autor: Wojciech Kaczmarczyk (vvojtek_at_polbox.com)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 01:40:06 MET DST

Chcę skonfigurowć W95 do pracy jako stacja robocza i połączyć
do serwera przez port szeregowy i kabel typu null-modem.

Przeczytałem gdzieś, że należy zinstalować w panel sterowania/modemy,
połączenie bezmodemowe typu "NT direct connect" lub inne tego typu,
a w panel sterowania/sieć kartę typu dialupTCP/IP lub dialupNetBeui.

Z tego znalazłem w składnikach Windows 98 i 95 to jako modem
"Bezpośrednie połączenie kablowe przez port szeregowy"
Lecz to raczej nie jest to gzdyż modem ten nie jest widziany
w panel sterowania/modemy lecz tylko w panel sterowania/system zakładka
menedżer urządzeń / modem.

Nie wiem, być może te składniki znajdują się tylko w NT workstation.

Proszę o wszelkiego rodzaju sugestie, porady ew. adresy w sieci lub
listy dyskusyje na której znajdę odpowieź na moje pytania.

Za pomoc z góry Dzięki.

Odp. proszę na priva mailto:wojtek_at_repe.k.pl