Miro Video DC30

Autor: Hotest (daniel_at_systemx.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 01:01:31 MET DST

Witam...mam maly problem...klient qpil sobie komputerek....qtry chodzil
normalnie do czasu kiedy nie wpakowal tam Mirco Video DC 30.

Sprzet jest taki

Abit Be6-2, PIII 600, 128 MB 100 MHz, HDD WD Caviar = WD Enterpise,
Sterownik Tecrama 395 riva TNT 2 M64.

Po zalozeniu DC30 zaczely sie problemy, tzn z samym DC 30 :))

Na poczatku wieszalo komuter, ale to sie dalo rozwiazac upg strerow do SCSI.
Ale pozniej np nagrywamy jakas sekwensje i probojemy ja odtworzyc. Na TV
mamy ladny obraz wraz z dzwiekiem, a w kompie tylko dzwiek i jedna
zatrzymana klatke na podgladzie...poza tym nie da sie zadnym prograem
odtworzy czadnego pliku avi czy innego z nagranym filmem zeby mozna bylo
poogladac na moniotorze, wszytsko idzie na TV, wczesniej bylo to mozliwe...

Nie wiem ale jest jeszcze kilka problemow z ta Mirco, np czasami nie
zaktuwyje sie, restart windy nic nie pomaga. Trzeba wylaczyc komputer i miro
sie zaktywuje.
Moze ktos mial juz problemy z ta karta...moze inne...chetnie poslucham zeby
uniknac innych bledow..
Wiem ze KSK proponuje te karty z Asusem i Elza...ale w sumie to jest ten sam
chip (BX) i rowniez Riva

Prosze o jakies pomysly

Pozdrowenia dla GrupOwiczOw :P

Hotest