Re: Jak zabrac newsu do domu?

Autor: Radek B (rab_at_mediator.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 22:05:14 MET DST

AVE !
dtp-EiS pisze:

>Wybaczcie ignorancje, ale problem jest taki:
>Mam w firmie lacze stale, ale nie mam czasu na lekture,
>dlatego chcialbym po sciagnieciu listow
>z grupy przeniesc je na dysk wymienny i poczytac wieczorem w domu offline.
>Tyle, ze nie umiem >tego zrobic w Outlooku. Pradzcie cos na to

Hamster
http://www.polski-hamster.prv.pl - polska wersja
http://www.rotfl.eu.org/mirror/hamster/english.htm - polski mirror
http://www.pckurier.pl/praxis/artykuly/wieczorek_marcin/konserne/
- artykuł jak skonfigurować Hamsterka.

Jeśli zainstalujesz hamstera to do przeniesienia ok. 1200 postów
dziennie (spakowanych rarem) wystarczy Ci 1 dyskietka.

--
mailto:rab_at_mediator.pl                 http://strony.poland.com/radek32