Re: Jak zabrac newsu do domu?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 14:55:39 MET DST

 Witam !

On Mon, 18 Sep 2000, dtp-EiS wrote:

>+ This is a multi-part message in MIME format. [...] quoted-printable
           ************
 Acha. Załączam pełną sygnaturę -;> Raz załącznik, dwa
kopia w HTMLu. Wrrrr -:>
 Czytanie ćwierci strony uwag o nagłówku mnie irytuje -;)
 No i ponadto Q-P jest niemile widziany z powodu komplikowania
życia (niekiedy), choć z normą zgodne...

>+ Mam w firmie lacze stale, ale nie mam czasu na lekture, dlatego =
>+ chcialbym po sciagnieciu listow z grupy przeniesc je na dysk wymienny i =
>+ poczytac wieczorem w domu offline. Tyle, ze nie umiem tego zrobic w =
>+ Outlooku. Pradzcie cos na to

 A to jest NTG. Chyba, że w outlooku nie możesz myszką
trafić w menu -;), bo to byłby problem sprzętowy -:)

 Co do poradzenia: jesteś w stanie przesiąść się na coś innego
niż Ooooopslok ? Osobiście polecam "pine" (spod którego
teraz piszę na linuxie, ale którego pod Windowsami jak najbardziej
testowałem)
 Zalety ?
 Foldery maili przechowuje jako zbiory "text only" (w formacie
un*x mail, co nie jest tu bardzo istotne - ale ułatwia wymianę
z innymi programami !).
 Osobiście wożę dyskietkę (13GB -;) Quantum FireBall) z danymi
w te i wewte -:)
 Wady "pine" ?
 Ma "liniowy" design, nie pozwala posortować po wątkach (które
się rozgałęziają), jest tylko "po tematach". Zachowuje jednak
message-id, czyli normalnie post *JEST* w wątku !
 *TEN* post może nie być w wątku, ale to jest zasługa bramki
pocztowej :> a nie pine (piszę na listę, nie do grupy).

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.
++ Algorytm ++