Re: zmian .mid na .wav?

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 02:28:09 MET DST

"Wojt_at_s" wrote:

> a wiesz sam bylem ciekaw i .. nie dziala
> moze cos zle zrobilem ale po ustawieniu w "output" - "Nullsoft disk writer"
> dalej odtwarza plik mid a na dysku nie zapisuje; w przypadku mp3 oczywiscie
> dziala

Sorry - sam nie sprawdzałem, bo było mi to nie potrzebne, ale jest
teoretycznie powinno się dać, jeżeli ustawić wyjście MIDIków na FM (nie na
HARDWARE - czyli np. w AWEkach powinien byc wybrany port 220(software) a nie
620 lub 330(hardware)
Daje to oczywiście baaaaaardzo kiepską jakość...

Ale i to nie działa - ja jak już muszę zrobić MIDI->WAVE, to sobie puszczam
MIDI na jakiejś MIDI-odtwarzarce(NIE UNIWRSALNEJ lub używającej DirectPlay -
ja uzywam MIDI Player'a (bo obsługuje automatyczne ładowanie SF2):
http://hem.passagen.se/kajetan/awe32mp/
a następnie nagrywam np. CoolEdit'em 2000...
To jest najlepsza metoda jaką znam, ale wymaga porządnej karty muzycznej ;-|

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|