Re: Radio w PC

Autor: Bogdan Drozd (bodro_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 16 Sep 2000 - 22:42:41 MET DST

"Nina Nanuna Rulecka" <nanuna_at_poczta.fm> napisała:

> 4. A powyżej odpisałam, że pomysł z radyjkiem jest OK, ale miałam na
mysli
> samo rozwiązanie oraz inne pasma od FM.

Czy zagladalas tutaj:
 http://www.winradio.com/home/products.htm

Ceny co prawda zaporowe, ale.. Do tej pory z gory zakladalem, ze
zakresy AM beda silnie zaklocane przez kompa i pomysl pakowania karty
z AM-em do srodka komputera jest troche dziwny. Okazuje sie, ze jednak
mozna. Paradoksalnie(a moze jednak nie?) moje przenosne radio - po
postawieniu kolo kompa - lepiej radzi sobie z zakloceniami emitowanymi
przez pc-ta na falach D i S, niz na niektorych czestotliwosciach
UKF-u.

--
Bogdan Drozd, Czluchow
mailto:bodro_at_klub.chip.pl