Re: Radio w PC

Autor: Nina Nanuna Rulecka (nanuna_at_poczta.fm)
Data: Sat 16 Sep 2000 - 13:57:44 MET DST

Użytkownik "Michal Kawecki" <kwinto_at_poland.com> napisał
> <cut>
> Ależ ja Ciebie rozumiem... sarkazm dotyczył pytania autora(ki?). "Bardzo
> ważne", "tuner/radio do PC"... a okazało się, że całkowicie wystarczy
> radio Koliber (kto to jeszcze pamięta...) i kabelek do Audio in. ROTFL!

Nieporozumienie:
1. Ja mam juz tuner FM, ale gryzie mi się z resztą.
2. Radyjko i tak musiało by być cyfrowe, chcąc wcelować we frekwencję.
3. Lubię słuchać radia po cichu z głośników mojego monitora, super jakość
jak w dobrej wieży nie jest konieczna.
4. A powyżej odpisałam, że pomysł z radyjkiem jest OK, ale miałam na mysli
samo rozwiązanie oraz inne pasma od FM.
5. W istocie szukam dobrego tunera z miłym softem ( nie żadne skóry, i inne
głupoty) - porządny panel radiowy.
O wskazówki prosiłam na priva, a okazało się, że wystarczyła p.c.p. ;-))
Pozdrawiam
Piszcie na priv.
Dzięki
Nanuna