zrownoleglanie...

Autor: luck (luck_at_war-net.hm.pl)
Data: Sat 16 Sep 2000 - 15:14:49 MET DST

witam

Chcialbym zbudowac (w miare) zdublowany system internetowy.
Chodzi mi o uslugi jakie swiadcza providerzy, hosting WWW,
email itp.

Zaczynajac od poczatku musze miec dwa lacza w swiat.
Tu akurat jestem zorientowany (BGP i wlasny AS) wpiete
do roznych routerow (narazie jednak router bede mial jeden,
ale zakladam ze cisco sie nie psuje).
Dalej, jakis switch, no i serwer.

I tutaj mam pytanie, jak sobie poradzic z zdublowaniem serwera
(moze jakis klaster)?. System operacyjny to oczywiscie linux.
Nie chodzi mi o zwiekszanie wydajnosci (bo przeciez moge
sobie kupic penitum 8 i terabajt ramu), tylko o to, zeby na wskutek
awarii serwera, jego funkcje przejmowal drugi serwer.
Patrzylem za mosixem i beowulfem, ale to glownie sluzy
do zrobienia uzytku ze starych 486 i pentiumow (czyli
mam na mysli poprawy wydajnosci).

moze juz ktos ma cos takiego?

luck