Re: CD-R czyszczenie soczewki?

Autor: Blasko (blasko_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Sat 16 Sep 2000 - 15:20:02 MET DST

> Jak umiesz to dobrze robić, to sam zrobisz lepiej. A jak niespecjalnie, to
> lepiej daj do serwisu.
> Swoją drogą jaka nagrywarka i jakie objawy?
Philips 3610 - zaczęła przerywać nagrywanie już przy TOC (albo w połowie
płyt, choć rzadko).
Rozebrałem, przemyłem i działa!!
Mało tego, wszystkie niby zmarnowane płyty (te z TOC) dały się bez problemu
nagrać.
Mam z nią jeszcze problem przy płytach CD-RW - często nie chce ich kasować
(tzn. w ogóle nie rozpoznaje, że to CD-RW - choć sama je nagrywała). Wtedy
daję kumplowi, on kasuje i jest w porządku - ale trochę mnie to denerwuje.

Miłosz
Bauhaus, The Cure, Cranes, DCD, Swans, Cocteau etc.
My CD-R Trading Page: http://www.polbox.com/b/blasko