Re: Polaczenie z TPSA - problem

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 21:32:19 MET DST

Użytkownik Khax <khax_at_isp.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39c1f3fe$1_at_ns13.kwinfo.com...

> Witam!
> Od jakiegos czasu nie moge nawiazac polaczenia z TPSA :( Pojawia mi sie
blad 650 - nie mozna nawiazac polaczenia z komputerem hosta - cale
wybieranie numeru jest ok tylko potem to wyskakuje. Teraz mam Zoltrixa
Spirita ale wczesniej dlugi czas korzystalem z pozyczonego Microcoma
Deskporta zewn i bylo ok. W zwiazku z tym amm pytanie czy to moze byc wina
modemu (ale ten Spirit dzialal dobrze na kompie kumpla) czy to moze cos z
moja centrala? Czy ktos mial podobny problem kiedys i jak go rozwiazal?
Slyszalem ze moze pomoc wpisanie jakies komend w modemie ale nie mam pojecia
jakich :((((
> Czy to moze miec jakis zwiazek z pozytywanie rozpatrzona (dla mnie)
reklamacja na polaczenia internetowe w TPSA?

> Mirek

Jeśli masz stare (poniżej 2.1.2.164.005) sterowniki do swojego Zoltrixa, to
możliwe że takie sytuacje występują. Miałem podobne objawy na centrali
cyfrowej. Łączył się ze 3 razy na 10. Teraz po zainstalowaniu sterów
2.1.2.164.005 z 20.03.2000 problem zanikł całkowicie.

Tomek (Floyds) Grabowski
floyds_at_klienci.pkobp.pl
floyds_at_polbox.com