Re: Polaczenie z TPSA - problem

Autor: Picio (picior_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 16 Sep 2000 - 17:03:52 MET DST

Dołączam się do pytania przedmówcy. Właśnie wczoraj próbowałem
pomóc znajomemu, który ma identyczny problem (również na Spiricie).
Dodam, że gdy uaktywniłem opcję pokazania okna terminala po wybraniu
numeru, to w nim zaraz po negocjacji zamiast możliwości wpisania "ppp"
pojawiały się z wielką szybkością znaki zapytania " ? ". Sprawdziłem, że
jego sprzęt jest uziemiony prawidłowo (podejrzewałem jakiś 50Hz impuls).
Rozłożyłem ręce ...

--
Piotr <Picio> Szpunar
picior_at_alpha.net.pl