Polaczenie z TPSA - problem

Autor: Khax (khax_at_isp.net.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 12:03:42 MET DST

Witam!
Od jakiegos czasu nie moge nawiazac polaczenia z TPSA :( Pojawia mi sie blad 650 - nie mozna nawiazac polaczenia z komputerem hosta - cale wybieranie numeru jest ok tylko potem to wyskakuje. Teraz mam Zoltrixa Spirita ale wczesniej dlugi czas korzystalem z pozyczonego Microcoma Deskporta zewn i bylo ok. W zwiazku z tym amm pytanie czy to moze byc wina modemu (ale ten Spirit dzialal dobrze na kompie kumpla) czy to moze cos z moja centrala? Czy ktos mial podobny problem kiedys i jak go rozwiazal? Slyszalem ze moze pomoc wpisanie jakies komend w modemie ale nie mam pojecia jakich :((((
Czy to moze miec jakis zwiazek z pozytywanie rozpatrzona (dla mnie) reklamacja na polaczenia internetowe w TPSA?

Mirek
Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl