v90 - problem

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 20:12:06 MET DST

Witam

Szukam od pewnego czasu jakiegoś nowego upgrade'u dla mojego modemu Request
56k ISA. Niestety mam tylko jeden bios V90 (chyba jeden z pierwszych z maja
'98) i chciałbym go uaktualnić, bo mam niekiedy problemy z połączeniem z
tepsą. Nigdzie też nie mogę znaleźć nic nowego dla w/w modemu ale nawet
posiadany przeze mnie BIOS v90 nie jest stworzony tylko i wyłącznie do tego
modemu ale ogólnie do modemów na procesorze Rockwell. W związku z tym mam
pytanie - czy mogę do mojego Requesta wczytać BIOS od dowolnego modemu V90
na Rockwellu? np. od Zoltrixa? Czy to mu nie zaszkodzi?

Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki (ewentualnie też linki do stron gdzie
mogę znaleźć jakiś upgrade v90)