Re: AverMedia TVCapture98 - problem!!!

Autor: The Habu Xorph (habu_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 19:56:38 MET DST

> Czy karta nie dzieli przerwania z jakimś urządzeniem? Czy masz włączone
> w BIOSie PCI Delayed Transactions? Czy próbowałeś przełączyć kartę z
> trybu Overlay na tryb Preview?

Karta nie dzieli zadnego przerwania , brak jakichkolwiek konfliktow.
Wlaczylem w BIOSie PCI Delayed Transactions , ale to nic nie dalo.
Przelaczanie karty pomiedzy trybami (pod 98) tez nic nie dalo. W trybie
Overlay sa jakby jakies zaklocenia (ale nieruchome) , a w tym drugim trybie
albo ekran jest czarny , albo przeswituje pulpit.
W 2000 i NT nie da sie przelaczac trybow.
Zaczyna mnie to wkurzac , bo kompletnie nie wiem , co jest grane!!!

Pozdro