kontroler SCSI dla płyty na VX

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 20:06:33 MET DST

Witam,

Kupiłem skaner SCSI. Dołączono kontroler adapteca
1505 ISA. Niestety po wetknięciu go do dowolnego
ze slotów komp w ogóle nie wstaje. Wygląda na to,
że ten adaptec nie chce współpracować z moją płytą.
Według BIOSu ustaliłem, że jest to:
Vtech/PCPartner MB520NH lub Aristo AM-439VX

Czy ktoś orientuje się, czy mogę jakoś sprawdzić,
które kontrolery (ISA lub PCI) będą na tym sprzęcie
działać, czy też mam wziąć blaszaka do sklepu i
próbować wtykać karty, aż któraś zadziała?

TIA za wszelkie rady i sugestie.

pzdr

--
K  o  n  r  a d  J . B r y w c z y ń s k i
private   velvet    animal   empty   t. v.