Re: popsuty naped cd

Autor: Adam Majtyka (majtyka_at_pbks.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 19:48:26 MET DST

Niestey musze potwierdzic - dokladnie ten sam objaw :-( asus jest do dupy
jesli chodzi o cdki

ale ja bylem cwanszy i pol dnia bawilem sie w krecenie pewnym oporniczkiem
regulowanym kolo lasera (kiedys naprawilem tak discmana) i okazalo sie ze to
nie problem slniczka co kreci plyta tylko lasera - nie "widzi" plyty , udalo
mi sie znalesc takie dwa polozenia gdzie w jednym czyta jak zyleta cdr a w
drugim cdrw - mam albo, albo - moze Wam uda sie odszukac zloty srodek ;)

pozdrawiam