Re: popsuty naped cd

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 21:28:22 MET DST

Adam Majtyka wrote:

> Niestey musze potwierdzic - dokladnie ten sam objaw :-( asus jest do dupy
> jesli chodzi o cdki
>
> ale ja bylem cwanszy i pol dnia bawilem sie w krecenie pewnym oporniczkiem
> regulowanym kolo lasera (kiedys naprawilem tak discmana) i okazalo sie ze to
> nie problem slniczka co kreci plyta tylko lasera - nie "widzi" plyty , udalo
> mi sie znalesc takie dwa polozenia gdzie w jednym czyta jak zyleta cdr a w
> drugim cdrw - mam albo, albo - moze Wam uda sie odszukac zloty srodek ;)

Tak robiłem w każdym innym CDku, ale w ASUSie to nic nie da, bo on NIE KRĘCI
PŁYTKI to jak ją ma nawet próbować zobaczyć???
P.S. U mnie wystarczyło tak z 20 razy wkładać płytę i wyjmować - za 21 razem
już ani nie drgnęła - rozkręciłem - zauważyłem fajny lej po jednym ze
scalaków ;-((( OD SILNIKA NIE OD LASERA)

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|