Re: popsuty naped cd

Autor: Deibral (deibral_at_interia.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 14:04:46 MET DST

Użytkownik Charles Bukowski <repeater_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8pm3fn$1hi$1_at_news.tpi.pl...

> "Pierre" <pkolt_at_poczta.onet.pl> wrote in message
>
> tyz mam Asusa 36x i tyz mam te same problemy. Moj zazwyczaj nie czyta
> wypalanych i dodatkow CD do gazet :)). Za to oryginaly z prawdziwego
> zdarzenia jak najbardziej.
>
> nie wiem dlaczego tak sie dzieje, ale firme Asus w dziedzinie CD spisalem
na
> straty.
>
> Charlie
>
> ps. co pewnien czas czyszcze mu recznie laser - to na chwile pomaga

A to pech. Ja mam 34x juz ze 2-3 lata i nic sie nie dzieje - po prostu
ideal. Kumpel ma takiego samego i tez nic.Chyba odpukam w niemalowane:)))

Pozdrawiam
Bartek.
deibral_at_interia.pl