Re: Wypalanie -moj 1 raz

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 08:43:13 MET DST

On Thu, 14 Sep 2000 11:33:39 +0200, "Zbyszek T." <zbyszek_at_gd.home.pl>
wrote:

>Co do tych BASFów Ceram, to kupiłem sobie ostatnio 2 i też mi się podobają,
>jednak zastanawiam się, czy ta wierzchnia warstwa ceramiczna to rzeczywiście
>jakaś rewelacja

Hm, wiesz, tak to by można próbować rozwalić każdą płytkę. Bajer
polega na tym, że zwykłe basfy jak leżą na półce, to już od tego się
psują. A te ceramiczne są spoko i nie padają (przynajmniej mi). No i
są po 3 zeta...

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.hg.pl - wyciszanie wiatraków