Re: Wypalanie -moj 1 raz

Autor: Sebastian Biały (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 13:23:20 MET DST

\\Vodnik napisał(a):
> Jaki program do wypalania polecacie:
> chodzi mi o prostote obslugi i jesli jest to w jez. pl

 Easy CD Creator - brak zaawansowanych opcji ale do nagrywania plytek
"po prostu" w sam raz. W Nero mozna sie pogubic w opcjach, w WinOnCD
tez. Na poczatek chyba Easy bedzie najlepszy. Mozesz zawsze przesiasc
sie na lepszego, prawda ?

> Na jakich plytkch nagrywacie , chodzi mi glownie o podzial na :
> a) plytki audio

 Nie ma reguly - sam zobacz, co czytnik qmpla czyta i potem nagrywaj mu
juz tylko na plytkach, ktore u niego chodza. Ja glownie laduje na
Verbatimy, ale znajomy ma czytnik Audio, ktory widzi tylko plytki CD-RW
i nie wiem do tej pory, jak to mozliwe ...

> b) data ( pliki komputerowe)

 Verbatim, BASF, TDK. W zasadzie kazda, ktorej producent sie podpisal.

> c) plytki do nagrywania gier na plajstejszyn

 Nie nagrywam.

> Sory jesli te pytania wydadza wam sie smieszne ,ale dopiero zaczynam
> przygode z nagrywarka

 To sa bardzo trudne pytania tak naprawde ...

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl