Re: Wypalanie -moj 1 raz

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 11:33:39 MET DST

Użytkownik zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:70rvrski0u9n8fl8jmc6etbuunmdvpse1u_at_4ax.com...
> TDK, Verbatim, BASF Ceram Guard (ale tylko te!), Ricoch, Nashua. Z

Co do tych BASFów Ceram, to kupiłem sobie ostatnio 2 i też mi się podobają,
jednak zastanawiam się, czy ta wierzchnia warstwa ceramiczna to rzeczywiście
jakaś rewelacja... Jeden z nich padł mi (z mojej winy), więc postanowiłem
przetestować to rozwiązanie. Poskrobałem paznokciem po zadrukowanej warstwie
(gdyby ktoś nie wiedział: to ona jest chroniona ceramiką, nie strona z
nośnikiem) i zaczęła ona schodzić dosyć łatwo, wraz z warstwą odblaskową,
nie wydaje mi się, żeby była bardziej wytrzymała niż "zwykłe" produkty
konkurencji. A może ktoś to sprawdził dokładnie? Wiem, że w jakimś starym
"Komputer Świecie" (o czym zresztą pisano) był dosyć kompetentny test, który
obejmował także odporność na uszkodzenia mechaniczne, ale nie mam tej
gazety.