Re: IBM DTLA - mierne osiągi ?

Autor: Luka Vandergaart (nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.plinvalid)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 01:37:30 MET DST

-~*hattab*~- <da whatever>

>Nie wiem czemu, ale moj IBM DTLA 307030 ma slabe osiagi odczytu. W
>HdTach 2.61 osiaga przy sequential speed 22 tys. srednio i to jest
>jeszcze w miare normalne (chociaz przy tym dysku i U66 i tak powinno byc
>wiecej), ale juz w burst mam wlasciwie tyle samo czyli tez na poziomie
>22.

Jesli transfer burst jest na poziomie 22 to juz jest wina sterownikow,
zainstaluj sobie 4.25a - kilku osobom rozwiazaly problemy, ktore mialy
one z IDE, pamietaj takze, ze tasiemka UDMA/66 powinna byc wpieta
niebieskim zlaczem do plyty glownej, czarny to master a szary to slave
(chociaz tych dwoch ostatnich to juz nie trzeba tak rygorystycznie
przestrzegac) odepnij takze wszystkie inne urzadzenia jakie masz na IDE i
wtedy zobacz. (Jak to nie pomoze to powyjmuj jeszcze wszystkie karty
oprocz grafiki).

Pozdro

--
 L.U.K.A.:      Lifeform Used for Killing and Assassination
LV     vandergaart_at_pf.pl     ftp://asco.dhs.org   UIN:6979815