Re: IBM DTLA - mierne osiągi ?

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 01:50:30 MET DST

Użytkownik Luka Vandergaart said:

> one z IDE, pamietaj takze, ze tasiemka UDMA/66 powinna byc wpieta
> niebieskim zlaczem do plyty glownej, czarny to master a szary to slave
> (chociaz tych dwoch ostatnich to juz nie trzeba tak rygorystycznie
> przestrzegac)

Tasma jest na 100% dobrze polaczona - mam oryginalna tasme z plyty glownej,
na ktorej wszystko jest nadrukowane - gdzie slave, a gdzie master.
Poza tym probowalem uzywac roznych sterow Via - np: jakiegos starego
wylacznie dla IDE i tego wspomnianego service pack-a 4.24. Wyniki podobne.
A reszte sprawdze.

Dzieki

Pozdrawiam
hattab_at_poczta.onet.pl