IBM DTLA - mierne osiągi ?

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 01:03:24 MET DST

Help !

Nie wiem czemu, ale moj IBM DTLA 307030 ma slabe osiagi odczytu. W HdTach
2.61 osiaga przy sequential speed 22 tys. srednio i to jest jeszcze w miare
normalne (chociaz przy tym dysku i U66 i tak powinno byc wiecej), ale juz w
burst mam wlasciwie tyle samo czyli tez na poziomie 22.
Nie wiem juz z czym kombinowac - bios jest najnowszy (na starym podobne
wyniki), dysk jest switchowany na UDMA66, w biosie tez jest tak ustawiony
(plyta glowna obsluguje U66). Podpiety jest samodzielnie jako Primary
Master. Plyta glowna jest na Via (K6BV3+ /66). Service Pack mam 4.24, UDMA w
windzie jest właczone, dysk zdefragmentowany (FAT 32). Dodam ze reszta
wynikow (seek time i cpu util. jest w normie)
Czy ktos ma jakis pomysl ? Dysk i reszta jest na 100% sprawny.

Pozdrawiam
hattab_at_poczta.onet.pl