Re: Trochę OT: Cdrom jako żródło audio

Autor: Wojt_at_s
Data: Fri 15 Sep 2000 - 01:08:56 MET DST

> Witam
> Chciałbym wykorzystać naped cdrom od komputera do słuchania muzyki
> z płyt audio. W obecnej chwili zbieram na odtwarzacz cd, a bez muzyki
> wytrzymać sie nie da! Wiem, że to kiepskie rozwiązanie ale lepszy
> rydz niż nic. Naped posiada dodatkowy przycisk Play/Next track. Nie
> wiem tylko jak z zasilaniem? Czy trzeba dostarczyć oba napięcia
> (+5v, +12v), czy tylko jedno z nich? moze ktos próbowal?
> Dziękuje z góry.
> Marek

nie bawilem sie -ale przypuszczam ze przydadza sie oba napiecia, jedno do
elektroniki
drugie do silniczkow ale moge sie mylic
Wystarczy jedno - 12 V , doloz sabilizator 5V (wejscie do 12V, wyjscie tam
gdzie trzeba dac 5V, no i masa) , zaleznie ile pradu ciagnie cd-rom przez
pin 5V zapewne stabilizator bedzie wymagal chlodzenia , no wiec nic
prostszego jak przykrecic go do obudowy cd-romu w to miejsce gdzie
przykrecasz
do obudowy kompa , a pewnie nie zamierzasz wkladac tego cd-romu do
komputera :)