Re: popsuty naped cd

Autor: Charles Bukowski (repeater_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 22:27:57 MET DST

"Pierre" <pkolt_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Posiadam Asusa 36x i od jakiego czasu mam z nim problemy. Na poczatku nie

tyz mam Asusa 36x i tyz mam te same problemy. Moj zazwyczaj nie czyta
wypalanych i dodatkow CD do gazet :)). Za to oryginaly z prawdziwego
zdarzenia jak najbardziej.

nie wiem dlaczego tak sie dzieje, ale firme Asus w dziedzinie CD spisalem na
straty.

Charlie

ps. co pewnien czas czyszcze mu recznie laser - to na chwile pomaga