Re: Kabel do monitorowania UPSa

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 05:23:45 MET DST

Użytkownik "Tadek" <tadek13_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> Bo mam ciężkie okulary 8-)

Może cięższe od moich ( OP -7 OL -9)?

> Już pisałeś...

> Nie wiem czy sama się wycięła czy ją ręcznie wyrzuciłem... Z reguły
> wyrzucam zbędne cytaty, a sygnaturkę uważam za zbędną...

Skoro tylko Ci się wydaje...

> 80? Twoja ma 3 razy tyle...

i z tego też powodu - sądzę, że nie czytałeś netykiety. Powtarzam, co mówi
netykieta: Sygnaturka ma mieć max. 4 (góra 6) wiersze po max. 80 znaków każdy.
Zaczyna się od "-- " i nie podlega cytowaniu - Forte Agent chyba ją sam
wycina.

Polecam w ramach lektury FAQ grupy pl.news.czytniki
zwłaszcza p.3.1.2 i 3.9, jesli chodzi o sygnaturki.

> Co by poszło na priva? Czym miałem się nie chwalić, że się spier... ?

...że to była "sygnaturka" :-(

> No SORRY wielkie... raz jeszcze.

> Zawsze jestem uprzejmy. (Staram się jak mogę :))

Nie ma sprawy, może inni Ci też wybaczą.

> Nie rozumiem ^^^^^^^^^^
> Mam prawidłowo kodowane ogonki... (ISO-8859-2)

Nie piję do Twoich ogonków, tylko zwracam uwagę, że przez pominięcie ogonków
tekst robi się wieloznaczny (jak robienie laski...)

> A już w ogóle nie wiem co ma wspólnego lamer z sygnaturkami?

Lamer nie czytał FAQ, nie czytał netykiety, pewnie nic nie czytał, nawet
"Internetu dla opornych", więc skąd ma wiedzieć, co to sygnaturka?
Ty też nie wiesz...
Dalej wnioski nasuwają się same.

> Chyba coś Ci się pomieszało... Nigdy nie pytałem o PLONK a jeśli mnie
> wrzuciłeś do kill-fila do Twoja sprawa...
> Może są dwie różne osoby podpisujące się Tadek?

To była tylko sugestia...

> I tak na koniec: Cała ta dyskusja z powodu dwóch minusików i spacji???
> Oj.... Andrzeju......

Stanowczo za krótka - jeszcze raz zapraszam na pl.news.czytniki, sprawdź
długość wątków, w których są posty od Pszemola :-)

PS. Gdybyś miał jeszcze coś na uwadze, FUT: poster

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
                                            *** MUSK TFUi WRUK ***