Re: buczenie karty dzwiekowej

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 04:59:19 MET DST

Użytkownik "Radek B" <rab_at_mediator.pl> napisał w wiadomości
> AVE !

> Raczej o temperaturę :) Radiator jest tak gorący, że parzy. Zresztą tak
> samo miałem zanim nie zamontowałem wiatraczka bez przetaktowania ale np.
> w Half Life w 1024x768.

Najprędzej jedno i drugie

Pisałeś, że nie podkręcałeś kompa, ale czy znaczy to - żadnego elementu? Czy
może jednak podkręcałeś grafikę? A może zrobił to za Ciebie producent karty?
Swoją drogą wydaje mi się, że obciążenie grafiki do tej pory liczą dla trybu
800x600, w którym optymalizowana była wiekszość gier, więc dla trybu 1024x768
z założenia powinieneś instalować lepsze chłodzenie.

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
                                            *** MUSK TFUi WRUK ***